Till Amelia

Idag har jag vart med Amelia och nu så ska jag sova hos henne :)
Bloggar mer imorn.Bye!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
3 kommentarer




Min födelsedag

2011-12-29 @ 13:20:00 // Photoshop
Ja idag fyller jag 13 år fett nice! :D Ska också lägga ut vad jag har fått! Ska gå och göra nåt kul nu bye!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
5 kommentarer




Katt som kollar på TV

2011-12-28 @ 14:26:55 // Allmänt
Haha min söta kattunge kände för att kolla på tv;)
Mitt internet har inte funkat på hela dan.. Men nu ä jag i full gång :) Ska kanske träna idag men vi får se. Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på någon film eller så hejdå.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
7 kommentarer




Sjuk= Slapp & Design dag

2011-12-27 @ 14:59:44 // Design
Nu har jag fixat nytt i menyn för jag är sjuk :( Men tänkte köra lite The sims eller någonting för att göra min dag lite roligare ;) Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
11 kommentarer




Liten fotorunda

2011-12-26 @ 14:38:19 // Photography
Lite bilder från en fotoruna me Vera förra veckan. Blev oredigerade bilder men men. Har också fixat snö på bloggen.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
3 kommentarer




Kusse X 3

2011-12-25 @ 21:51:28 // Photoshop
Har gjort en likadan bild på min kusin haha. Så nu ska vi gå och ha trippelt så kul bye!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
4 kommentarer




Från Julafton

2011-12-24 @ 20:04:38 // Emma




Firar ju jul hos kusinerna och har fått en massa kul!
Jag har fått:
•Wii spel
•Julkalendrar
•Kläder
•Tidningar
•Ritbok
•Pengar  m.m.
Fyller också år om några dagar ;) Hoppas ni har haft en bra jul!




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
5 kommentarer




Julafton

2011-12-24 @ 13:59:48 // Allmänt
God Jul! Nu drar jag iväg till släkten bloggar senare! :)



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer




Dan före dopparedan

2011-12-23 @ 15:26:19 // Allmänt
Vera har sovit här inatt & då fixade vi den här haha. Men hon ska åka nu...
Imorrn är det ju också Julafton! Själv firar jag den med min familj & kusiner. Ha det så bra!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
5 kommentarer




Nystart!

2011-12-22 @ 13:34:34 // Allmänt

Ja då har man skapat en ny blogg!

Om mig:Jag bloggar om allt möjligt. Men jag är inriktad på foto, design och photoshop

Jag älskar kommentar & det är bara att fråga om bloglovin! :) Ha det bra!




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
7 kommentarer






RSS 2.0